top of page
MARKETING COÖRDINATOR

 24 – 32 uur – social media – machinebouw

 

Functieomschrijving

Wij zijn goed in het ontwikkelen van slimme technische oplossingen. Van landbouw tot defensie maken wij moeiteloos machines op maat. Maar ieder zijn talent, want van aansprekende social media posts, marktsegmentatie, SEO/SEA en klantcases hebben we weinig kaas gegeten. Daarom hebben we jou echt nodig!


Je creëert online zichtbaarheid

Met jouw marketing- en communicatie skills vergroot je onze zichtbaarheid, vindbaarheid en bekendheid in de markt en waarmee je nieuwe leads creëert. Je gaat aan de slag met de gehele online aanwezigheid van BELO GROEP. Je richt onze social media accounts in, maakt een socialmediaplan en zorgt voor regelmatige, leuke posts en reacties op berichten. Je houdt de LinkedIn-profielen perfect bij, plaatst content en mooie referentieprojecten op de website en houd deze up to date. Met marktsegmentatie, gebruik van klantdata en de bekende tools zoals SEO en Google Ads, weet jij de gewenste doelgroep te bereiken. Daarnaast houd je – uiteraard – bij hoe posts en mailingen scoren, reageer je met passende marketingacties en speel je interessante potentiële klanten door naar onze directie. We staan open voor jouw creatieve, commerciële ideeën waarmee je ons telkens weer weet te verassen.

 

Staan we op een beurs, evenement of hebben we een open dag – jij bent onze organisator en gastheer/-vrouw. Je nodigt klanten uit, regelt al het marketingmateriaal, zorgt voor een goede representatie van BELO GROEP en zorgt voor een soepel verloop waardoor potentiële klanten kennis kunnen maken met ons werk.

 

Je creëert rust op kantoor

Naast je marketingtaken ben je ook het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers. De vragen van klanten, zowel telefonisch als per mail, worden nu nog opgepakt door de directeur en projectleider. Door jouw procesmatige ondersteuning kunnen je technische collega’s zich meer richten op hun inhoudelijke werk. Jij beantwoordt vragen, plant afspraken in, en belt offertes na. De zaken op kantoor verlopen soepel doordat jij zorgt dat de mail gestructureerd beheert wordt en gasten klantvriendelijk ontvangen worden. Enige IT-kennis is mooi meegenomen, zodat jij ons ERP-pakket verder helpt implementeren. Met jouw structuur skills breng je rust in ons kantoor.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde relevante hbo-opleiding;

  • Je hebt ervaring met marketing, communicatie en social media;

  • Je hebt gevoel voor taal waardoor je aansprekende, relevante content maakt. Als je zelf foto’s en filmpjes kunt maken en bewerken is dat handig. Waar nodig schakel je een extern bureau, waarmee jij de contacten onderhoudt;

  • We vinden het belangrijk dat jij je thuis voelt in een organisatie met christelijke normen en waarden.

 

Persoonskenmerken

Communicatief, creatief en commercieel

Je hebt een flinke dosis creativiteit en nieuwsgierigheid. Dit uit zich in interesse in collega’s, projecten, en sterke marketingstrategieën. Je trekt taken proactief naar je toe en ziet ook waar commercieel gezien nog kansen liggen. Je maakt gemakkelijk contact met anderen, bent enthousiast, klantvriendelijk en communicatief sterk. Desondanks kun je ook prima alleen werken. Het lijkt je een uitdaging om jouw vaardigheden en talenten in te zetten om daarmee ons stevig op de kaart te zetten.

 

Organisatorisch en procesmatig

Je bent oplossingsgericht en denkt vanuit kansen en mogelijkheden. Daarnaast ben je een echte aanpakker en werk je zelfstandig. Vanuit een hands-on mentaliteit werk je doordacht en dienstverlenend. Je kunt goed organiseren, bent planmatig en gestructureerd en weet goed overzicht te houden over alle taken die je hebt.

 

Werken bij BELO GROEP

Als BELO GROEP in Linschoten werken we voor een zeer uiteenlopende typen klanten. We zijn gespecialiseerd in de realisatie van machinebouw, multifloor systemen, constructiewerk en filtertechniek, van ontwerp tot eindproduct. Dankzij pragmatisch en innovatief denken, constante samenwerking met opdrachtgevers maken we telkens weer klantspecifieke machines. In de loop van ons ruim 35-jarig bestaan hebben we een prominente positie op de Europese markt verworven. Met 20-25 medewerkers werken we in een gemoedelijke, toegankelijke sfeer.

Interesse

Het volledige werving- en selectietraject wordt verzorgd door Métier.

 

Mocht je interesse hebben in deze functie en voldoen aan de gestelde eisen, reageer dan zo spoedig mogelijk via onze site www.metier.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Ingobert Veen.

bottom of page